close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אודות מקרנים, מסכי הקרנה

מערכת שורשכב חשוון, תשעז23/11/2016

מקרנים הם דרך מצוינת להציג ולהקרין תמונה גדולה לצורך עסקי או חברתי

תגיות:

מקרנים הם דרך מצוינת להציג ולהקרין תמונה גדולה לצורך עסקי או חברתי. המקרן הינו כלי מושלם להעברת מצגות, להקרנה של סרטונים או כל דבר אחר הדרוש כדי להפוך קבוצה של אנשים (באירוע או בישיבה) לקבוצה פעילה הלוקחת חלק במהלך אירוע, הרצאה או פעילות מסוימת.

מקרנים – שדרוגים מעניינים

במקביל למנגנון הפעולה של סוגי המקרנים השונים שמוכרים לכולנו, קיים סיווג נוסף והוא המיקום היחסי של המקרן במרחב. כיום ישנם מקרנים קדמיים, אשר מקרינים על המשטח מקרוב מאוד, מסוגלים להקרין על מגוון רחב של סוגי משטחים (כולל קירות) והמרחק הקצר מונע הפרעות לשידור וחסימת נתיב הקרן המשודרת. מאידך, תמיד ניתן למצוא את סוגי המקרנים האחוריים, קבועים וניידים כאחד, אשר זקוקים לטווח מינימאלי לשם הצגת המיצגים החזותיים באיכות הגבוהה ביותר שהם מסוגלים לה ופינוי כל מה שיכול להפריע למעבר קרן האור במהלך השימוש. הידעתם? ישנם גם מקרנים אינטראקטיביים אשר מסוגלים להקרין על כל משטח ובעזרת עט אינטראקטיבי “לקשקש”, לצייר ולסמן על גביהם בצורה וירטואלית. מתאים ביותר להרצאות, ישיבות וכו’.

מסכי הקרנה

ישנם סוגים נוספים של מקרנים כגון מקרני התלת מימד, LCOS ועוד אך גם המקרן הטוב ביותר לא יצליח להעביר תמונה איכותית ללא משטח ההקרנה המתאים. ישנם משטחי הקרנה סטאטיים, נפתחים, מתגלגלים, בעלי מימדים קבועים ומשתנים, צפיפות חומר שונה והתאמה לחומר מוקרן בעל אופי שונה. לכן, בבואכם לבחור מקרן שמתאים לכם, התייחסו בכובד ראש גם למשטח ההקרנה כחלק בלתי נפרד מתהליך הרכישה.

קניית מקרנים או מסכי הקרנה כדאי לבצע דרך חברות ידועות ובעלות שם בתחום המקרנים.

לעמוד בית של חברת נין נון בע"מ: מקרנים לחדרי ישיבות, בתי ספר ומוסדות.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה